2023-2024 оқу жылындағы педагог-психологтың жылдық жұмыс жоспары » Жетісу облысы Көксу ауданы Алғабас орта мектебі
Жетісу облысы
Көксу ауданы білім бөлімінің
"Алғабас орта мектебі"
отдела образования Кербулакского района
Приемная
+7(72) 43-50-93
Бухгалтерия
+7(72) 23-11-37
Версия для
слабовидящих
» » 2023-2024 оқу жылындағы педагог-психологтың жылдық жұмыс жоспары
08
октябрь
2023

2023-2024 оқу жылындағы педагог-психологтың жылдық жұмыс жоспары

Бекітемін                                                                                                                      Келісілді                    мектеп директоры                                                                                                      ДТІЖО Н.Н.Джексембиева _____________                                                                А.И.Қарсыбаева _____________  «       »   «        »   2023-2024 ж                                                                                                         «      »    «        »  2023-2024 ж




«Алғабас орта мектебі» отдела образования Кербулакского районанің педагог-психологының 2023-2024 оқу жылына арналған жұмыс жоспары

 Педагог психолог   Э.Керимбекова




Қазақстан Республикасының Білім және

Ғылым министірі 2021 жылғы 

16 қыркүйектегі №472 Бұйрығына  2-қосымша 

Қазақстан Республикасының Білім және

Ғылым министірі 2020 жылғы 

6сәуірдегі   №130 бұйрығына  2-қосымша 

2023 жылғы 17 наурыздағы № 68 бұйрығы.


Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің жұмысы 6 негізгі бағыт бойынша жүзеге асырылады:


I. Диагностика

II. Түзету-дамыту жұмысы

III. Профилактика және психологиялық ағарту 

IV. Кеңес беру

V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер










                                                             Педагог-психолог қызметінің мақсаты мен міндеттер


Мақсаты: білім алушыларды табысты оқыту, дамыту, әлеуметтендіру және кәсіби білім беру траекториясын саналы таңдауды қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайлар жасауға бағытталған психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүйелі ұйымдастыру

Міндеттері:

1) Оқыту процесінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің даму жағдайын психологиялық-педагогикалық талдау, негізгі проблемалар мен олардың туындау себептерін анықтау, оларды шешу құралдарын айқындау, сондай-ақ ұжымның педагогикалық қызметі үшін қауіпсіз орта құру;

2) оқу процесінде баланың психологиялық-педагогикалық мәртебесін және оның психологиялық даму динамикасын мониторингтеу; білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу қызметін дараландыруға жәрдемдесу;

3) білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту нәтижелеріне қойылатын мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарын орындауға жәрдемдесу болып табылады;

4) әлеуметтік қауіпсіздік, психологиялық денсаулық проблемаларын еңсеруге және деструктивті мінез-құлық нысандарының алдын алуға, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді бейімдеу, оқыту және            тәрбиелеу қиындықтарына бағытталған жеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу;

5) жаңа әлеуметтік тәжірибені саналы және белсенді түрде беру арқылы білім алушылар мен тәрбиеленушілердің бойында өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге әмбебап оқу дағдыларын қалыптастыру мен қабілеттерін дамытуға жәрдемдесу болып табылады;

6) білім беру процесіне қатысушыларға, олардың жеке құқықтарына қысым жасамай, өзара көмек, эмпатия, жауапкершілік, өзіне сенімділік, шешім қабылдау қабілеті, белсенді әлеуметтік өзара іс-қимыл қағидаттарын тәрбиелеу мен қалыптастыруға жәрдемдесу болып табылады.







р\с

Іс-шаралар

Жұмыстың бағыттары

Нысаналы топ

Орындалу мерзімі 

Орындалу нысаны 

Жауаптылар

Орындалу туралы белгі

1

Мектепке, оқуға мотивациясын анықтау

Ф.Бизақова ПТЖ 56-57 бет

«Моншақ»

«Шатасқан сызықтар»

«Не артық?»

Диагностика 

МДС

Қыркүйек 



Қараша 

Қаңтар 

Наурыз 

Анықтама

Психолог 


2

Диагностика қорытындысы бойынша түзету-дамыту жаттығулары

Ф.Бизақова ПТДЖ кітабынан

Түзету-дамыту

МДС

Қыркүйек 

Қараша 

Қаңтар 

Наурыз 

Хаттама 

Психолог 


3

«Керн-Йирасек» тесті

(МПЖК №1 БМ 39 бет)

Диагностика

1 сынып 

Қыркүйек Қазан 

Желтоқсан

Анықтама

Психолог 


4

Алынған тестің нәтижесінде 9 түзету-дамыту сабақтары

Түзету-дамыту 

1 сынып

Қыркүйек  Қазан 


Хаттама

Психолог 


5

«Социометрия» әдістемесі

Диагностика

5-10 сынып

Қыркүйек

Анықтама

Психолог 


6

Социометрия әдістемесі бойынша тренинг элементтері бар жаттығулар

Түзету-дамыту 

5-10 сынып

Қазан

Хаттама

Психолог 


7

«Филлипстің мектептегі мазасыздану тесті»

(МПЖК №1 5-8 сынып 130-133 бет)

Диагностика

5-8 сынып

Қазан 


Анықтама

Психолог 


8

Диагностика қорытындысы бойынша мазасыздану сезімдерін басу жаттығулары

Түзету-дамыту

5-8 сынып

Қазан

Хаттама

Психолог 


9

Қабілетті оқушыларды анықтау «АДМТ-ШТУР» МПЖК 9-11 сынып 37-47 бет

Диагностика 

2-10 сынып 

Қыркүйек 

Анықтама

Психолог 


10

«Түймедақ» әдістемесі

Диагностика 

4-5 сынып 

Қыркүйек

Қазан

Анықтама

Психолог 


11

«Не артық?» әдістемесі МПЖК №1 55-56 бет

Диагностика 

2 сынып

Қыркүйек

Анықтама

Психолог 


12

«Ұқсастықты тауып сыз» әдістемесі 

МПЖК №1 64-65 бет

Диагностика 

3 сынып

Қыркүйек

Анықтама

Психолог 


13

Диагностика қорытындысы бойынша зейінді дамытуға арналған түзету-дамыту жаттығуы

Ф.Бизақова ПТДЖ 29-32 бет

Түзету-дамыту

2-3 сынып

Қыркүйек 


Хаттама

Психолог 


14

«Н.Г.Лусканов» әдістемесі

МПЖК №1 БМ 126-128 бет

Диагностика

5 сынып 

Қыркүйек 

Анықтама

Психолог 


15

Диагностика қорытындысы бойынша зейінді дамытуға арналған түзету-дамыту жаттығуы «Мен бесінші сыныпқа өтемін», «Ерекше бесінші сынып» Ф.Бизақова ПТДЖ 270-273 б

Түзету-дамыту

5 сынып

Қыркүйек 


Хаттама 

Психолог 


16

«Буллинг және кибербуллингтін алдын алу» Дөңгелек үстел, дәріс, пікір-талас

Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

9-11 сынып


Қазан

Хаттама 

Э.Керимбекова

А.Карсыбаева

Г.Нусипбаева

Б.Қуанышбайқызы


17

«Буллинг туралы мен не ойлаймын?» сауалнама

Диагностика 

6-10 сынып 

Қараша 

Анықтама

Психолог 


18

Мектептегі әлімжетіктің алдын алу бойынша жасырын сауалнама 


Диагностика

5-11 сыныптар  

Қазан

Анықтама

ДТІЖО, педагог-психолог, сынып жетекшілер, әлеуметтік-педагог


19

Дүниежүзілік балалар күніне орай: Тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу, балалар құқығының қорғалуы бойынша іс-шаралар     ұйымдастыру Сыныптан тыс іс –шаралар (тәрбие сағаты, жасырын сауалнама, пікір алмасу, ата-аналар жиналысы, әкелер, аналар мектебімен бірлескен шара т.б.)

Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

5-11 сыныптар

Қараша

Хаттама 

 ДТЖО, сынып жетекшілері, педагог-психолог, әлеуметтік педагог, педагог- ұйымдастырушы


20

Терроризм және діни экстремизмге қарсы іс қимыл: «Діннен адастырар теріс ағым» Сынып сағаты бейнероликтерді талқылау, пікір алмасу

Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

9-11 сыныптар

Қараша

Хаттама 

ДТІЖО, сынып жетекшілері, педагог-психолог, әлеуметтік педагог


21

«Тал» әдістемесі

Диагностика

5-10 сынып

Қараша


Анықтама

Психолог 


22

Г.Шур «Баспалдақ» әдістемесі

МПЖК №1 БМ 89 бет

Диагностика

1-5 сынып

Қараша


Анықтама

Психолог 


23

Диагностика қорытындысы бойынша зейінді дамытуға арналған түзету-дамыту жаттығуы «Өзіндік баға»

Ф.Бизақова ПТДЖ 171 бет

Түзету-дамыту

5-10 сынып

Қараша


Хаттама 

Психолог 


24

1,5,11 сыныптарда алынған диагностиканың нәтижесі бойынша ата-аналарға кеңес беру

Кеңес беру

Ата-ана

Қараша 

Кеңес беру 

Психолог 


25

Коррекатура жасап көру, Л.С.Выготскийдің «Жалпылап айт», Е.Е.Кравцовтың «Кім үлкен», Мен не білемін әдістемелері

Диагностика 

1 сынып 

Желтоқсан-наурыз 

Анықтама

Психолог 


26

Диагностика қорытындысы бойынша түзету-дамыту жаттығуылары

Ф.Бизақова ПТДЖ кітабынан

Түзету-дамыту

1 сынып

Желтоқсан-наурыз 

Хаттама 

Психолог 


27

Зейінді зерттеу Бурдон тесті МПЖК №1 БМ 89 бет

Диагностика 

3-4 сынып 

Қараша 

Анықтама

Психолог 


28

Диагностика қорытындысы бойынша зейінді дамытуға арналған түзету-дамыту жаттығулары 

МПЖК №1 БМ 139 бет


Түзету-дамыту

3-4 сынып 

Қараша 

Хаттама 

Психолог 


29

«Пиктограмма»

«Социометрия»

«Әңгіме құрайық»

Ақыл-ой деңгейі. (З.Ф.Замбициявич)

Де-Греефэ бойынша оқушының өзіндік бағасын анықтау

Диагностика 

2-4 сынып 

Қаңтар -

Мамыр 

Анықтама

Психолог 


30

Диагностика қорытындысы бойынша зейінді дамытуға арналған түзету-дамыту жаттығулары 

МПЖК №1 БМ 139 бет

Түзету-дамыту

2-4 сынып 

Қаңтар -

Мамыр 

Хаттама 

Психолог 


31

2-4 сыныптарда алынған диагностиканың нәтижесі бойынша ата-аналарға кеңес беру

Кеңес беру

Ата-ана

Желтоқсан 

Кеңес беру 

Психолог 


32

Ата-аналар жиналысында тренинг өткізу

Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

Ата-ана

Тоқсанына бір рет

Хаттама 

Психолог 

Сынып жеткші


33

Д.Голланд сауалнамасы

Мамандық таңдауға арналған әдістемелер 

Диагностика 

9- 11 сынып

Қазан 

Анықтама  

Психолог 


34

Қорқыныш сезімінен арылуға және өз-өзіне деген сенімділікті арттыруға арналған ойындар мен жаттығулар

Түзету-дамыту

9- 11 сынып

Қазан 

Хаттама 

Психолог 


35

№1сабақ Өзім туралы

Коррекциялық сабақ 

5 сынып 

Қараша

Хаттама 

Психолог 


36

№2сабақ Мен және менің отбасым

Коррекциялық сабақ 

5 сынып

Желтоқсан 

Хаттама 

Психолог 


37

№3 сабақ Ашу-ыза билегенде не істеу керек?

Коррекциялық сабақ 

5 сынып

Қаңтар 

Хаттама 

Психолог 


38

№4 сабақ Жетістікке жету формуласы

Коррекциялық сабақ 

5 сынып

Наурыз 

Хаттама 

Психолог 


39

ЕББҚ бар оқушылар-мен және олардың отбасымен танысу

Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс


-   -Ата-аналармен сұхбат хаттамасы;

 -Ата-аналар    

сауалнамасы;

Коммуникативі   

 төлқұжат

(1 а, 1 б, 1в формалары).

Қыркүйек


Мұғалім, 

ППҚҚ мамандары


40

ЕББҚ бар оқушыны бірнеше күн бойы сабақта бақылау

Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

-Оқушыны сабақта бақылау хаттамасы 

(2а, 2б формалар ы)

Қыркүйек, желтоқсан, мамыр


Преподаватели, ППҚҚ мамандары


41

ЕББҚ бар оқушы-ларды топтастыру, сабақ кестелерін құру

Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

Мамандардың сабақ кестесі

1,2,3,4 тоқсан басында


ППҚҚ мамандары


42

Жеке және топтық сабақ кестелері

Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

-КТЖ, сабақ жоспарлары

Жыл бойы


ППҚҚ мамандары


43

Оқушылармен жұмыстың аралық нәтижелерін талқы-лау 

Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

-2а, 2б, 3-формалар 

Әр тоқсан-ның соңында


Преподаватели, ППҚҚ мамандары


44

«Дифференциалды-диагностикалық сауалнама» әдістемесі Е.А.Климов

МПЖК 9-11 сынып 102- 103 бет


Диагностика 

9-10 cынып

Қараша 

Анықтама 

Психолог 


45

Кәсіби бағдарлау бойынша алдын-алу, ағарту психолониялық кеңес 10 сабақ

МПЖК 9-11 сынып 165-177 бет

Алдын-алу, ағарту психолониялық кеңес

9-10 сынып

Қыркүйек 

Сәуір 

Хаттама 

Психолог 


46

Тұлға типтерін анықтау

Диагностика 

9- 11 сынып

Желтоқсан

Анықтама 

Психолог 


47

«Әділ мұғалім» әдістемесі

Диагностика 

Педагогикалық ұжым

Желтоқсан

Анықтама 

Психолог 


48

Педагогикалық кеңес кезінде ұжымның қарым-қатынасын нығайту мақсатында тренингтер жүргізу

Түзету-дамыту

Педагогикалық ұжым

Тоқсан сайын

Хаттама 

Психолог 


49

Бірінші сынып оқушыларына БЦЖ, Манту епкесін салуына байланысты түсіндіру жұмыстарын жүргізу

Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

Ата-ана

Қыркүйек 

Хаттама 

Мектеп психологы

Мектеп медбиесі Батырбекова А


50

Жыныстық өмір деген не және ерте жүктіліктің алдын-алу


Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

7-11 сынып қызарына арналған жиналыс

Қазан 


Хаттама 

Мектеп медбиесі Батырбекова А

Мектеп психологы.

А.Карсыбаева


51

Қыздармен жұмыс. Жеке гигиена. Күнделікті шаш күтімі

Қыздар жиналысы 

Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

7-11 сынып қызарына арналған жиналыс

Желтоқсан 

Хаттама 

Мектеп медбиесі Батырбекова А

Мектеп психологы.

А.Карсыбаева


52

«Есірткі тажал», «Темекінің денсаулыққа зияны» 

қыздар жиналысында баяндама

Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

7-11 сынып қызарына арналған жиналыс

Ақпан 

Хаттама 

Мектеп медбиесі Батырбекова А

Мектеп психологы.

А.Карсыбаева


53

«Қыз қылығымен көрікті» 7-11 сынып қыздарымен әңгіме сағаты 

Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

7-11 сынып қызарына арналған жиналыс

Наурыз 

Хаттама 

Мектеп медбиесі Батырбекова А

Мектеп психологы.

А.Карсыбаева


54

«Үлгілі үйдің қыздары» қыздар жиналысы 

Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

7-11 сынып қызарына арналған жиналыс

Сәуір

Хаттама 

Мектеп медбиесі Батырбекова А

Мектеп психологы.

А.Карсыбаева


55

Қоғамдық жерлердегі,көшедегі,мектептегі,үйдегі жасөспірімдердің тәртіптері туралы әңгіме-сұхбаттар


Профилактика 


Қыркүйек

Кеңес беру 

ДТІЖО

Психолог

Класс жетекшілер



56

Тіркеуге алынған оқушылармен жеке зерттеу жұмыстарын жүргізу;

Профилактика 

1-11 сынып

Жыл бойына 


Психолог

Әлеуметтік педагог


57

Құқық қорғау органдарымен кездесу: Жасөспірімдер және қылмыс 

Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

9-11 сынып

Қыркүйек

Хаттама 

ДТІЖО, сынып жетекшілері, мектеп инспекторы, әлеуметтік педагог, мектеп психологі


58

Құқық айлығы, құқық апталығының ашылуы 


Профилактика 

1-11сыныптар

Қазан 


ДТІЖО, сынып жетекшілері, педагог- психологі, мектеп инспекторы


59

Терроризм және діни экстремизмге қарсы іс қимыл: «Діннен адастырар теріс ағым»  

Профилактика 

9-11 сыныптар

Қараша

Хаттама 

ДТІЖО, сынып жетекшілері, педагог-психолог, әлеуметтік педагог 


60

Кәмелетке жасы толмағандар арасындағы құқықбұзушылық, жыныстық тиіспеушілік, нашақорлықтың алдын алу шаралары 

Профилактика 

Қыздар, ұлдар ұйымы

Қараша

Хаттама 

ДТІЖО, сынып жетекшілері, педагог психолог, әлеуметтік педагог


61

«Қауіпсіз балалық шақ» 

«Қатыгездік озбырлығы» 

Профилактика 

1-6  сыныптар

7-11 сыныптар

Қараша


Хаттама 

ДТЖО, сынып жетекшілері, мектеп психологі


62

Құқық мәдениет және оның маңызы

Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

1-11

Сыныптар

Ата-аналар, оқушылар жиналысы

Желтоқсан 

Хаттама 

ДТІЖО, сынып жетекшілері, педагог ұйымдастырушы


63

Біздің қоғамдағы азаматтық жауапкершілік

Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

1-11

сыныптар 

Сынып сағаты

Қаңтар

Хаттама 

ДТІЖО, сынып жетекшілері


64

Кәмелетке жасы толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың,

зорлық-зомбылықтың  алдын алу жұмыстары  

Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

5-11 сыныптар

Қаңтар

Хаттама 

ДТІЖО, сынып жетекшілері, мектеп инспекторы


65

Құқық бұзушылық және ол үшін жауапкершілік

Профилактика 

1-11

Сыныптар

 Ата-аналар, оқушылар жиналысы

Наурыз 

Хаттама 

ДТІЖО, сынып жетекшілері, педагог ұйымдастырушы


66

Жолда жүру ережесін білесің бе? Дәріс оқу 

Профилактика

1-11 сынып

Тоқсанына бір рет

Хаттама 

Сынып жетекшілер


67

«Стресске бейімділік деңгейін анықтау»     Авторы: Э.Ховард              

Диагностика 

7-9 сынып

Желтоқсан 

Анықтама 

Психолог 


68

«ЕНТ     туралы  не  білесің 

Сауалнама

Диагностика 

11-сынып  

Қазан 

Анықтама 

Психолог 


69

«Адамның     хронологиялық типін  анықтау» сауалнама

Диагностика 

11-сынып  

Қараша 

Анықтама 

Психолог 


70

«Кәсіпті  қалау» сауалнама

Диагностика 

11-сынып  

Қараша 

Анықтама 

Психолог 


71

«Азық-түлік»  жадынама

Профилактика 

11-сынып  

Желтоқсан 


Психолог 


72

«Биг Бен»,     «Қарағайдың  қадірін  білейік»,     «Диета»

Оқушылардың  есте  сақтау     қабілеттерін зерттеу  әрі  жаттығу     жасау

Түзету-дамыту

11-сынып  

Наурыз 

Хаттама 

Психолог 


73

«Муабуту  тілі»,     «Жұптасқан  сөздер» Есте  сақтауды     жаттықтықтыру

Түзету-дамыту

11-сынып  

Сәуір 

Хаттама 

Психолог 


74

«Пікірталас – жанжал емес»

Профилактика 

7 сынып 

Қыркүйек 

Хаттама 

Педагог-психолог Сынып жетекшісі


75

«Ашу-ыза билегенде не істеу керек?»

Профилактика 

8 сынып

Қазан 

Хаттама 

Педагог-психолог Сынып жетекшісі


76

«Қауіпті жағдайлар. Сыпайы бас тарту»

Профилактика 

9 сынып

Қараша 

Хаттама 

Педагог-психолог Сынып жетекшісі


77

«Мен өзімді мақтай аламын»

Профилактика 

6 сынып 

Желтоқсан 

Хаттама 

Педагог-психолог Сынып жетекшісі


78

«Күйзелістен қалай құтылуға болады?»

Профилактика 

10 сынып 

Қаңтар 

Хаттама 

Педагог-психолог Сынып жетекшісі


79

«Реніштен арылу»

Профилактика 

6 сынып

Ақпан 

Хаттама 

Педагог-психолог Сынып жетекшісі


80

«Ой, сезім, мінез-құлық»

Профилактика 

7 сынып

Наурыз 

Хаттама 

Педагог-психолог Сынып жетекшісі


81

«Қалай сұрауға болады?»

Профилактика 

8 сынып 

Наурыз 

Хаттама 

Педагог-психолог Сынып жетекшісі


82

«Менің құқықтарым»

Профилактика 

9 сынып 

Сәуір 

Хаттама 

Педагог-психолог Сынып жетекшісі

Инспектор


83

«Қиын жағдайлардан не үйренеміз?»

Профилактика 

10 сынып

Сәуір 

Хаттама 

Педагог-психолог Сынып жетекшісі


84

«Толеранттылық (төзімділік) деген не?»

Профилактика 

10 сынып 

Мамыр 

Хаттама 

Педагог-психолог Сынып жетекшісі


85

Кәмелетке толмағандар арасындағы жыныстық тиіспеушілік пен суицидтік жағдайлардың алдын алу

 Семинар-тренинг

Профилактика

7-11 сыныптар

Қаңтар 

Хаттама 

Психологиялық қызмет, мектеп инспекторы


86

«Интернет кеңістігіндегі қауіпсіз қылық» тыйым салынған сайттар бойынша мониторинг жасау

Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

1-11 сыныптар

Айына бір рет 

Анықтама

ДТІЖО, педагог- психолог


87

Оқуға құштар айлығына орай: «Интернетсіз бір күн» акциясын өткізу 


Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

5-11 сыныптар

Ақпан

Хаттама Әлеуметтік желіге жариялау

ДТІЖО, кітапханашы, педагог- психолог, педагог ұйымдастырушы, сынып жетекшілері, мектеп парламенті


88

Теріс субмәдениеттердің таралуына жол бермеу және әлеуметтік желілерде, соның ішінде TikTok және Discord-та деструктивті және жағымсыз мазмұнды құруға жол бермеу. Конференция

Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

8-10 сыныптар

Наурыз

Анықтама, әлеуметтік желіге жариялау

ДТІЖО, мектеп психологі, әлеуметтік педагог


89

Адамгершілік және жыныстық тиіспеушілік тақырыбында ұлдар мен қыздар жиналысы

Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

8-11 сынып

Сәуір

Анықтама, хаттама

ДТІЖО, педагог-психолог, әлеуметтік педагог, мектеп парламенті, мектеп инспекторы


90

Темперамент анықтау тесті

Диагностика 

7-11 сынып

Қазан – қараша

Анықтама 

Психолог 


91

«Өмір қымбат сый» тренинг

Профилактика

  1. сынып

Наурыз 

Хаттама 

Психолог


92

Балалардың суицидтік мінез-құлқының алдын алу бойынша ата-аналарға (Баяндама)

 Бейне-ролик

Профилактика

Ата-аналар жиналысында

Сәуір 

Баяндам, бейне-ролик

ДТІЖО, мектеп психологі, әлеуметтік педагог


93

«Мен өзімді мақтан етемін» тренинг-жаттығу

Профилактика

8-10 сынып

Мамыр 

Хаттама 

Психолог


94

«Баламен қалай сөйлесу керек?» кеңес

Кеңес беру

Оқушылармен 

Уақытында 

Кеңес беру 

Психолог


95

«Сенім телефоны», «Сенім қызметін» ұйымдастыру

Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

Оқушылармен

Үнемі 


Психолог


96

Векслердің интелект шкаласы

Ассоциативтік ес көлемін анықтау, 

Зейінді бағалау (Мюнстербег әдістемесі).


Диагностика 

5-6 сынып 

Қаңтар Ақпан 

Наурыз

Анықтама 

Психолог 


97

Диагностика қорытындысы бойынша зейінді дамытуға арналған түзету-дамыту жаттығулары 

Түзету-дамыту

5-6 сынып 

Қаңтар Ақпан 

Наурыз

Хаттама 

Психолог 


98

 Геометриялық фигуралардан жасалған адамның конструктивті тесті, Асихометриялы типология, 

Диагностика 

7-8 сынып 

Қаңтар 

Наурыз

Анықтама 

Психолог 


99

Диагностика қорытындысы бойынша зейінді дамытуға арналған түзету-дамыту жаттығулары 

Түзету-дамыту

7-8 сынып 

Қаңтар 

Наурыз

Хаттама 

Психолог 


100

«Жақсы көңіл-кдомжан азығы»

Түзету-дамыту

1-11 сынып

Мамыр 

Хаттама 

Психолог 





Педагог-психолог                       Э.Керимбекова




Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив