2023-2024 оқу жылындағы педагог-психологтың жылдық жұмыс жоспары
Бекітемін Келісілді мектеп директоры ДТІЖО Н.Н.Джексембиева _____________ А.И.Қарсыбаева _____________ « » « » 2023-2024 ж « » « » 2023-2024 ж
«Алғабас орта мектебі» отдела образования Кербулакского районанің педагог-психологының 2023-2024 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
Педагог психолог Э.Керимбекова
Қазақстан Республикасының Білім және
Ғылым министірі 2021 жылғы
16 қыркүйектегі №472 Бұйрығына 2-қосымша
Қазақстан Республикасының Білім және
Ғылым министірі 2020 жылғы
6сәуірдегі №130 бұйрығына 2-қосымша
2023 жылғы 17 наурыздағы № 68 бұйрығы.
Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің жұмысы 6 негізгі бағыт бойынша жүзеге асырылады:
I. Диагностика
II. Түзету-дамыту жұмысы
III. Профилактика және психологиялық ағарту
IV. Кеңес беру
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс
VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер
Педагог-психолог қызметінің мақсаты мен міндеттер
Мақсаты: білім алушыларды табысты оқыту, дамыту, әлеуметтендіру және кәсіби білім беру траекториясын саналы таңдауды қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайлар жасауға бағытталған психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүйелі ұйымдастыру
Міндеттері:
1) Оқыту процесінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің даму жағдайын психологиялық-педагогикалық талдау, негізгі проблемалар мен олардың туындау себептерін анықтау, оларды шешу құралдарын айқындау, сондай-ақ ұжымның педагогикалық қызметі үшін қауіпсіз орта құру;
2) оқу процесінде баланың психологиялық-педагогикалық мәртебесін және оның психологиялық даму динамикасын мониторингтеу; білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу қызметін дараландыруға жәрдемдесу;
3) білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту нәтижелеріне қойылатын мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарын орындауға жәрдемдесу болып табылады;
4) әлеуметтік қауіпсіздік, психологиялық денсаулық проблемаларын еңсеруге және деструктивті мінез-құлық нысандарының алдын алуға, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді бейімдеу, оқыту және тәрбиелеу қиындықтарына бағытталған жеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу;
5) жаңа әлеуметтік тәжірибені саналы және белсенді түрде беру арқылы білім алушылар мен тәрбиеленушілердің бойында өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге әмбебап оқу дағдыларын қалыптастыру мен қабілеттерін дамытуға жәрдемдесу болып табылады;
6) білім беру процесіне қатысушыларға, олардың жеке құқықтарына қысым жасамай, өзара көмек, эмпатия, жауапкершілік, өзіне сенімділік, шешім қабылдау қабілеті, белсенді әлеуметтік өзара іс-қимыл қағидаттарын тәрбиелеу мен қалыптастыруға жәрдемдесу болып табылады.
р\с | Іс-шаралар | Жұмыстың бағыттары | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Орындалу нысаны | Жауаптылар | Орындалу туралы белгі |
1 | Мектепке, оқуға мотивациясын анықтау Ф.Бизақова ПТЖ 56-57 бет «Моншақ» «Шатасқан сызықтар» «Не артық?» | Диагностика | МДС | Қыркүйек Қараша Қаңтар Наурыз | Анықтама | Психолог | |
2 | Диагностика қорытындысы бойынша түзету-дамыту жаттығулары Ф.Бизақова ПТДЖ кітабынан | Түзету-дамыту | МДС | Қыркүйек Қараша Қаңтар Наурыз | Хаттама | Психолог | |
3 | «Керн-Йирасек» тесті (МПЖК №1 БМ 39 бет) | Диагностика | 1 сынып | Қыркүйек Қазан Желтоқсан | Анықтама | Психолог | |
4 | Алынған тестің нәтижесінде 9 түзету-дамыту сабақтары | Түзету-дамыту | 1 сынып | Қыркүйек Қазан | Хаттама | Психолог | |
5 | «Социометрия» әдістемесі | Диагностика | 5-10 сынып | Қыркүйек | Анықтама | Психолог | |
6 | Социометрия әдістемесі бойынша тренинг элементтері бар жаттығулар | Түзету-дамыту | 5-10 сынып | Қазан | Хаттама | Психолог | |
7 | «Филлипстің мектептегі мазасыздану тесті» (МПЖК №1 5-8 сынып 130-133 бет) | Диагностика | 5-8 сынып | Қазан | Анықтама | Психолог | |
8 | Диагностика қорытындысы бойынша мазасыздану сезімдерін басу жаттығулары | Түзету-дамыту | 5-8 сынып | Қазан | Хаттама | Психолог | |
9 | Қабілетті оқушыларды анықтау «АДМТ-ШТУР» МПЖК 9-11 сынып 37-47 бет | Диагностика | 2-10 сынып | Қыркүйек | Анықтама | Психолог | |
10 | «Түймедақ» әдістемесі | Диагностика | 4-5 сынып | Қыркүйек Қазан | Анықтама | Психолог | |
11 | «Не артық?» әдістемесі МПЖК №1 55-56 бет | Диагностика | 2 сынып | Қыркүйек | Анықтама | Психолог | |
12 | «Ұқсастықты тауып сыз» әдістемесі МПЖК №1 64-65 бет | Диагностика | 3 сынып | Қыркүйек | Анықтама | Психолог | |
13 | Диагностика қорытындысы бойынша зейінді дамытуға арналған түзету-дамыту жаттығуы Ф.Бизақова ПТДЖ 29-32 бет | Түзету-дамыту | 2-3 сынып | Қыркүйек | Хаттама | Психолог | |
14 | «Н.Г.Лусканов» әдістемесі МПЖК №1 БМ 126-128 бет | Диагностика | 5 сынып | Қыркүйек | Анықтама | Психолог | |
15 | Диагностика қорытындысы бойынша зейінді дамытуға арналған түзету-дамыту жаттығуы «Мен бесінші сыныпқа өтемін», «Ерекше бесінші сынып» Ф.Бизақова ПТДЖ 270-273 б | Түзету-дамыту | 5 сынып | Қыркүйек | Хаттама | Психолог | |
16 | «Буллинг және кибербуллингтін алдын алу» Дөңгелек үстел, дәріс, пікір-талас | Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | 9-11 сынып | Қазан | Хаттама | Э.Керимбекова А.Карсыбаева Г.Нусипбаева Б.Қуанышбайқызы | |
17 | «Буллинг туралы мен не ойлаймын?» сауалнама | Диагностика | 6-10 сынып | Қараша | Анықтама | Психолог | |
18 | Мектептегі әлімжетіктің алдын алу бойынша жасырын сауалнама | Диагностика | 5-11 сыныптар | Қазан | Анықтама | ДТІЖО, педагог-психолог, сынып жетекшілер, әлеуметтік-педагог | |
19 | Дүниежүзілік балалар күніне орай: Тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу, балалар құқығының қорғалуы бойынша іс-шаралар ұйымдастыру. Сыныптан тыс іс –шаралар (тәрбие сағаты, жасырын сауалнама, пікір алмасу, ата-аналар жиналысы, әкелер, аналар мектебімен бірлескен шара т.б.) | Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | 5-11 сыныптар | Қараша | Хаттама | ДТЖО, сынып жетекшілері, педагог-психолог, әлеуметтік педагог, педагог- ұйымдастырушы | |
20 | Терроризм және діни экстремизмге қарсы іс қимыл: «Діннен адастырар теріс ағым» Сынып сағаты бейнероликтерді талқылау, пікір алмасу | Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | 9-11 сыныптар | Қараша | Хаттама | ДТІЖО, сынып жетекшілері, педагог-психолог, әлеуметтік педагог | |
21 | «Тал» әдістемесі | Диагностика | 5-10 сынып | Қараша | Анықтама | Психолог | |
22 | Г.Шур «Баспалдақ» әдістемесі МПЖК №1 БМ 89 бет | Диагностика | 1-5 сынып | Қараша | Анықтама | Психолог | |
23 | Диагностика қорытындысы бойынша зейінді дамытуға арналған түзету-дамыту жаттығуы «Өзіндік баға» Ф.Бизақова ПТДЖ 171 бет | Түзету-дамыту | 5-10 сынып | Қараша | Хаттама | Психолог | |
24 | 1,5,11 сыныптарда алынған диагностиканың нәтижесі бойынша ата-аналарға кеңес беру | Кеңес беру | Ата-ана | Қараша | Кеңес беру | Психолог | |
25 | Коррекатура жасап көру, Л.С.Выготскийдің «Жалпылап айт», Е.Е.Кравцовтың «Кім үлкен», Мен не білемін әдістемелері | Диагностика | 1 сынып | Желтоқсан-наурыз | Анықтама | Психолог | |
26 | Диагностика қорытындысы бойынша түзету-дамыту жаттығуылары Ф.Бизақова ПТДЖ кітабынан | Түзету-дамыту | 1 сынып | Желтоқсан-наурыз | Хаттама | Психолог | |
27 | Зейінді зерттеу Бурдон тесті МПЖК №1 БМ 89 бет | Диагностика | 3-4 сынып | Қараша | Анықтама | Психолог | |
28 | Диагностика қорытындысы бойынша зейінді дамытуға арналған түзету-дамыту жаттығулары МПЖК №1 БМ 139 бет | Түзету-дамыту | 3-4 сынып | Қараша | Хаттама | Психолог | |
29 | «Пиктограмма» «Социометрия» «Әңгіме құрайық» Ақыл-ой деңгейі. (З.Ф.Замбициявич) Де-Греефэ бойынша оқушының өзіндік бағасын анықтау | Диагностика | 2-4 сынып | Қаңтар - Мамыр | Анықтама | Психолог | |
30 | Диагностика қорытындысы бойынша зейінді дамытуға арналған түзету-дамыту жаттығулары МПЖК №1 БМ 139 бет | Түзету-дамыту | 2-4 сынып | Қаңтар - Мамыр | Хаттама | Психолог | |
31 | 2-4 сыныптарда алынған диагностиканың нәтижесі бойынша ата-аналарға кеңес беру | Кеңес беру | Ата-ана | Желтоқсан | Кеңес беру | Психолог | |
32 | Ата-аналар жиналысында тренинг өткізу | Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | Ата-ана | Тоқсанына бір рет | Хаттама | Психолог Сынып жеткші | |
33 | Д.Голланд сауалнамасы Мамандық таңдауға арналған әдістемелер | Диагностика | 9- 11 сынып | Қазан | Анықтама | Психолог | |
34 | Қорқыныш сезімінен арылуға және өз-өзіне деген сенімділікті арттыруға арналған ойындар мен жаттығулар | Түзету-дамыту | 9- 11 сынып | Қазан | Хаттама | Психолог | |
35 | №1сабақ Өзім туралы | Коррекциялық сабақ | 5 сынып | Қараша | Хаттама | Психолог | |
36 | №2сабақ Мен және менің отбасым | Коррекциялық сабақ | 5 сынып | Желтоқсан | Хаттама | Психолог | |
37 | №3 сабақ Ашу-ыза билегенде не істеу керек? | Коррекциялық сабақ | 5 сынып | Қаңтар | Хаттама | Психолог | |
38 | №4 сабақ Жетістікке жету формуласы | Коррекциялық сабақ | 5 сынып | Наурыз | Хаттама | Психолог | |
39 | ЕББҚ бар оқушылар-мен және олардың отбасымен танысу | Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | - -Ата-аналармен сұхбат хаттамасы; -Ата-аналар сауалнамасы; Коммуникативі төлқұжат (1 а, 1 б, 1в формалары). | Қыркүйек | Мұғалім, ППҚҚ мамандары | ||
40 | ЕББҚ бар оқушыны бірнеше күн бойы сабақта бақылау | Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | -Оқушыны сабақта бақылау хаттамасы (2а, 2б формалар ы) | Қыркүйек, желтоқсан, мамыр | Преподаватели, ППҚҚ мамандары | ||
41 | ЕББҚ бар оқушы-ларды топтастыру, сабақ кестелерін құру | Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | Мамандардың сабақ кестесі | 1,2,3,4 тоқсан басында | ППҚҚ мамандары | ||
42 | Жеке және топтық сабақ кестелері | Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | -КТЖ, сабақ жоспарлары | Жыл бойы | ППҚҚ мамандары | ||
43 | Оқушылармен жұмыстың аралық нәтижелерін талқы-лау | Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | -2а, 2б, 3-формалар | Әр тоқсан-ның соңында | Преподаватели, ППҚҚ мамандары | ||
44 | «Дифференциалды-диагностикалық сауалнама» әдістемесі Е.А.Климов МПЖК 9-11 сынып 102- 103 бет | Диагностика | 9-10 cынып | Қараша | Анықтама | Психолог | |
45 | Кәсіби бағдарлау бойынша алдын-алу, ағарту психолониялық кеңес 10 сабақ МПЖК 9-11 сынып 165-177 бет | Алдын-алу, ағарту психолониялық кеңес | 9-10 сынып | Қыркүйек Сәуір | Хаттама | Психолог | |
46 | Тұлға типтерін анықтау | Диагностика | 9- 11 сынып | Желтоқсан | Анықтама | Психолог | |
47 | «Әділ мұғалім» әдістемесі | Диагностика | Педагогикалық ұжым | Желтоқсан | Анықтама | Психолог | |
48 | Педагогикалық кеңес кезінде ұжымның қарым-қатынасын нығайту мақсатында тренингтер жүргізу | Түзету-дамыту | Педагогикалық ұжым | Тоқсан сайын | Хаттама | Психолог | |
49 | Бірінші сынып оқушыларына БЦЖ, Манту епкесін салуына байланысты түсіндіру жұмыстарын жүргізу | Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | Ата-ана | Қыркүйек | Хаттама | Мектеп психологы Мектеп медбиесі Батырбекова А | |
50 | Жыныстық өмір деген не және ерте жүктіліктің алдын-алу | Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | 7-11 сынып қызарына арналған жиналыс | Қазан | Хаттама | Мектеп медбиесі Батырбекова А Мектеп психологы. А.Карсыбаева | |
51 | Қыздармен жұмыс. Жеке гигиена. Күнделікті шаш күтімі Қыздар жиналысы | Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | 7-11 сынып қызарына арналған жиналыс | Желтоқсан | Хаттама | Мектеп медбиесі Батырбекова А Мектеп психологы. А.Карсыбаева | |
52 | «Есірткі тажал», «Темекінің денсаулыққа зияны» қыздар жиналысында баяндама | Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | 7-11 сынып қызарына арналған жиналыс | Ақпан | Хаттама | Мектеп медбиесі Батырбекова А Мектеп психологы. А.Карсыбаева | |
53 | «Қыз қылығымен көрікті» 7-11 сынып қыздарымен әңгіме сағаты | Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | 7-11 сынып қызарына арналған жиналыс | Наурыз | Хаттама | Мектеп медбиесі Батырбекова А Мектеп психологы. А.Карсыбаева | |
54 | «Үлгілі үйдің қыздары» қыздар жиналысы | Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | 7-11 сынып қызарына арналған жиналыс | Сәуір | Хаттама | Мектеп медбиесі Батырбекова А Мектеп психологы. А.Карсыбаева | |
55 | Қоғамдық жерлердегі,көшедегі,мектептегі,үйдегі жасөспірімдердің тәртіптері туралы әңгіме-сұхбаттар | Профилактика | Қыркүйек | Кеңес беру | ДТІЖО Психолог Класс жетекшілер | ||
56 | Тіркеуге алынған оқушылармен жеке зерттеу жұмыстарын жүргізу; | Профилактика | 1-11 сынып | Жыл бойына | Психолог Әлеуметтік педагог | ||
57 | Құқық қорғау органдарымен кездесу: Жасөспірімдер және қылмыс | Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | 9-11 сынып | Қыркүйек | Хаттама | ДТІЖО, сынып жетекшілері, мектеп инспекторы, әлеуметтік педагог, мектеп психологі | |
58 | Құқық айлығы, құқық апталығының ашылуы | Профилактика | 1-11сыныптар | Қазан | ДТІЖО, сынып жетекшілері, педагог- психологі, мектеп инспекторы | ||
59 | Терроризм және діни экстремизмге қарсы іс қимыл: «Діннен адастырар теріс ағым» | Профилактика | 9-11 сыныптар | Қараша | Хаттама | ДТІЖО, сынып жетекшілері, педагог-психолог, әлеуметтік педагог | |
60 | Кәмелетке жасы толмағандар арасындағы құқықбұзушылық, жыныстық тиіспеушілік, нашақорлықтың алдын алу шаралары | Профилактика | Қыздар, ұлдар ұйымы | Қараша | Хаттама | ДТІЖО, сынып жетекшілері, педагог психолог, әлеуметтік педагог | |
61 | «Қауіпсіз балалық шақ» «Қатыгездік озбырлығы» | Профилактика | 1-6 сыныптар 7-11 сыныптар | Қараша | Хаттама | ДТЖО, сынып жетекшілері, мектеп психологі | |
62 | Құқық мәдениет және оның маңызы | Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | 1-11 Сыныптар Ата-аналар, оқушылар жиналысы | Желтоқсан | Хаттама | ДТІЖО, сынып жетекшілері, педагог ұйымдастырушы | |
63 | Біздің қоғамдағы азаматтық жауапкершілік | Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | 1-11 сыныптар Сынып сағаты | Қаңтар | Хаттама | ДТІЖО, сынып жетекшілері | |
64 | Кәмелетке жасы толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың, зорлық-зомбылықтың алдын алу жұмыстары | Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | 5-11 сыныптар | Қаңтар | Хаттама | ДТІЖО, сынып жетекшілері, мектеп инспекторы | |
65 | Құқық бұзушылық және ол үшін жауапкершілік | Профилактика | 1-11 Сыныптар Ата-аналар, оқушылар жиналысы | Наурыз | Хаттама | ДТІЖО, сынып жетекшілері, педагог ұйымдастырушы | |
66 | Жолда жүру ережесін білесің бе? Дәріс оқу | Профилактика | 1-11 сынып | Тоқсанына бір рет | Хаттама | Сынып жетекшілер | |
67 | «Стресске бейімділік деңгейін анықтау» Авторы: Э.Ховард | Диагностика | 7-9 сынып | Желтоқсан | Анықтама | Психолог | |
68 | «ЕНТ туралы не білесің?» Сауалнама | Диагностика | 11-сынып | Қазан | Анықтама | Психолог | |
69 | «Адамның хронологиялық типін анықтау» сауалнама | Диагностика | 11-сынып | Қараша | Анықтама | Психолог | |
70 | «Кәсіпті қалау» сауалнама | Диагностика | 11-сынып | Қараша | Анықтама | Психолог | |
71 | «Азық-түлік» жадынама | Профилактика | 11-сынып | Желтоқсан | Психолог | ||
72 | «Биг Бен», «Қарағайдың қадірін білейік», «Диета» Оқушылардың есте сақтау қабілеттерін зерттеу әрі жаттығу жасау | Түзету-дамыту | 11-сынып | Наурыз | Хаттама | Психолог | |
73 | «Муабуту тілі», «Жұптасқан сөздер» Есте сақтауды жаттықтықтыру | Түзету-дамыту | 11-сынып | Сәуір | Хаттама | Психолог | |
74 | «Пікірталас – жанжал емес» | Профилактика | 7 сынып | Қыркүйек | Хаттама | Педагог-психолог Сынып жетекшісі | |
75 | «Ашу-ыза билегенде не істеу керек?» | Профилактика | 8 сынып | Қазан | Хаттама | Педагог-психолог Сынып жетекшісі | |
76 | «Қауіпті жағдайлар. Сыпайы бас тарту» | Профилактика | 9 сынып | Қараша | Хаттама | Педагог-психолог Сынып жетекшісі | |
77 | «Мен өзімді мақтай аламын» | Профилактика | 6 сынып | Желтоқсан | Хаттама | Педагог-психолог Сынып жетекшісі | |
78 | «Күйзелістен қалай құтылуға болады?» | Профилактика | 10 сынып | Қаңтар | Хаттама | Педагог-психолог Сынып жетекшісі | |
79 | «Реніштен арылу» | Профилактика | 6 сынып | Ақпан | Хаттама | Педагог-психолог Сынып жетекшісі | |
80 | «Ой, сезім, мінез-құлық» | Профилактика | 7 сынып | Наурыз | Хаттама | Педагог-психолог Сынып жетекшісі | |
81 | «Қалай сұрауға болады?» | Профилактика | 8 сынып | Наурыз | Хаттама | Педагог-психолог Сынып жетекшісі | |
82 | «Менің құқықтарым» | Профилактика | 9 сынып | Сәуір | Хаттама | Педагог-психолог Сынып жетекшісі Инспектор | |
83 | «Қиын жағдайлардан не үйренеміз?» | Профилактика | 10 сынып | Сәуір | Хаттама | Педагог-психолог Сынып жетекшісі | |
84 | «Толеранттылық (төзімділік) деген не?» | Профилактика | 10 сынып | Мамыр | Хаттама | Педагог-психолог Сынып жетекшісі | |
85 | Кәмелетке толмағандар арасындағы жыныстық тиіспеушілік пен суицидтік жағдайлардың алдын алу Семинар-тренинг | Профилактика | 7-11 сыныптар | Қаңтар | Хаттама | Психологиялық қызмет, мектеп инспекторы | |
86 | «Интернет кеңістігіндегі қауіпсіз қылық» тыйым салынған сайттар бойынша мониторинг жасау | Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | 1-11 сыныптар | Айына бір рет | Анықтама | ДТІЖО, педагог- психолог | |
87 | Оқуға құштар айлығына орай: «Интернетсіз бір күн» акциясын өткізу | Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | 5-11 сыныптар | Ақпан | Хаттама Әлеуметтік желіге жариялау | ДТІЖО, кітапханашы, педагог- психолог, педагог ұйымдастырушы, сынып жетекшілері, мектеп парламенті | |
88 | Теріс субмәдениеттердің таралуына жол бермеу және әлеуметтік желілерде, соның ішінде TikTok және Discord-та деструктивті және жағымсыз мазмұнды құруға жол бермеу. Конференция | Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | 8-10 сыныптар | Наурыз | Анықтама, әлеуметтік желіге жариялау | ДТІЖО, мектеп психологі, әлеуметтік педагог | |
89 | Адамгершілік және жыныстық тиіспеушілік тақырыбында ұлдар мен қыздар жиналысы | Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | 8-11 сынып | Сәуір | Анықтама, хаттама | ДТІЖО, педагог-психолог, әлеуметтік педагог, мектеп парламенті, мектеп инспекторы | |
90 | Темперамент анықтау тесті | Диагностика | 7-11 сынып | Қазан – қараша | Анықтама | Психолог | |
91 | «Өмір қымбат сый» тренинг | Профилактика |
| Наурыз | Хаттама | Психолог | |
92 | Балалардың суицидтік мінез-құлқының алдын алу бойынша ата-аналарға (Баяндама) Бейне-ролик | Профилактика | Ата-аналар жиналысында | Сәуір | Баяндам, бейне-ролик | ДТІЖО, мектеп психологі, әлеуметтік педагог | |
93 | «Мен өзімді мақтан етемін» тренинг-жаттығу | Профилактика | 8-10 сынып | Мамыр | Хаттама | Психолог | |
94 | «Баламен қалай сөйлесу керек?» кеңес | Кеңес беру | Оқушылармен | Уақытында | Кеңес беру | Психолог | |
95 | «Сенім телефоны», «Сенім қызметін» ұйымдастыру | Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | Оқушылармен | Үнемі | Психолог | ||
96 | Векслердің интелект шкаласы Ассоциативтік ес көлемін анықтау, Зейінді бағалау (Мюнстербег әдістемесі). | Диагностика | 5-6 сынып | Қаңтар Ақпан Наурыз | Анықтама | Психолог | |
97 | Диагностика қорытындысы бойынша зейінді дамытуға арналған түзету-дамыту жаттығулары | Түзету-дамыту | 5-6 сынып | Қаңтар Ақпан Наурыз | Хаттама | Психолог | |
98 | Геометриялық фигуралардан жасалған адамның конструктивті тесті, Асихометриялы типология, | Диагностика | 7-8 сынып | Қаңтар Наурыз | Анықтама | Психолог | |
99 | Диагностика қорытындысы бойынша зейінді дамытуға арналған түзету-дамыту жаттығулары | Түзету-дамыту | 7-8 сынып | Қаңтар Наурыз | Хаттама | Психолог | |
100 | «Жақсы көңіл-кдомжан азығы» | Түзету-дамыту | 1-11 сынып | Мамыр | Хаттама | Психолог |
Педагог-психолог Э.Керимбекова